Uszlachetniający lakier
Dzisiejsze metody reklamowe coraz bardziej przypadają do gustu potencjalnym odbiorcą. Nic więc dziwnego, że agencje reklamowe prześcigają się nowych pomysłach. Oczywiście większość reklamy przeniosła się teraz do Internetu, ale marketerzy nie mogą ograniczyć się tylko i wyłącznie do użytkowników sieci. Pozostaje bowiem duża grupa ludzi, jaka wbrew pozorom nie ma nic wspólnego z światem wirtualnym. Zatem też na ulicach naszym miast cały czas możemy spotkać osób, którzy roznoszą ulotki. To właśnie z takich broszur możemy dowiedzieć się o promocjach sklepowych czy nowych punktach usługowych. O tym, że papier dalej jest w cenie mogą świadczyć nowe metody, jakie dotyczą tylko i wyłącznie druku. Wśród nich wyróżnić można używany lakier UV, który nadaje broszurce połysku i jednocześnie ją ochrania przed wodą.
Jeszcze innym sposobem jest letterpress, z jakiego korzystają nie tylko prywatni przedsiębiorcy, ale również osoby prywatne. Ta metoda charakteryzuje się tłoczeniem grafiki na specjalny, miękki rodzaj papieru. Dzięki temu gotowy wydruk wygląda trójwymiarowo. Tłoczenie jest znane w szczególności wśród przyszłych małżonków, którzy za pomocą tej metody przygotowują eleganckie zaproszenia dla swoich gości. Co ciekawe, gotowe prace po wytłoczeniu mogą zostać zarówno planowo zabezpieczone lakierem. Przez takie poczynania zwiększamy żywotność materiałów papierowych, jakie nie tylko prędko się nie niszczą, ale również nie tracą swojego uroku i dzięki temu mają tylko zwolenników.
Jeszcze innym sposobem jest letterpress, z jakiego korzystają nie tylko prywatni przedsiębiorcy, ale również osoby prywatne. Ta metoda charakteryzuje się tłoczeniem grafiki na specjalny, miękki rodzaj papieru. Dzięki temu gotowy wydruk wygląda trójwymiarowo. Tłoczenie jest znane w szczególności wśród przyszłych małżonków, którzy za pomocą tej metody przygotowują eleganckie zaproszenia dla swoich gości. Co ciekawe, gotowe prace po wytłoczeniu mogą zostać zarówno planowo zabezpieczone lakierem. Przez takie poczynania zwiększamy żywotność materiałów papierowych, jakie nie tylko prędko się nie niszczą, ale również nie tracą swojego uroku i dzięki temu mają tylko zwolenników.